Gwarant: Aries Power Equipment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie 02‐844, przy
ul. Puławskiej 467, ariesfrost@ariespower.pl, tel. +48 22 861 43 01 (dalej również jako: Gwarant).
- Aries Power Equipment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Gwarantem, zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie lodówek turystycznych AriesFrost pod warunkiem używania ich zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach eksploatacyjnych określonych w Instrukcji obsługi urządzenia dołączonej do nich przez Gwaranta.
- Gwarant odpowiada wyłącznie za wady wynikłe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu w dacie jego wydania nabywcy oraz za uszkodzenia tego urządzenia będące ich następstwem. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za inne wady i uszkodzenia urządzenia, w szczególności w przypadkach określonych w pkt. 5‐8 niniejszych Warunków Gwarancji.
- Gwarant udziela Gwarancji na urządzenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Konsumentowi i Przedsiębiorcy na okresy odpowiednio 24 i 12 miesięcy.
- W rozumieniu niniejszych warunków za Konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła urządzenie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. W przypadku wystawienia przez Sprzedawcę faktury VAT za zakupione urządzenie domniemywa się, że Uprawniony z Gwarancji będzie wykorzystywał urządzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego (niezgodnego z Instrukcją obsługi) używania, konserwacji i regulacji lub przechowywania i transportowania urządzenia, stosowania akcesoriów niedopuszczonych przez Aries Power i/lub wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada Gwarant.
- Gwarant nie odpowiada za pogarszanie się estetyki urządzania w wyniku jego używania lub upływu czasu.
- Gwarancją nie są objęte wady i/lub uszkodzenia urządzenia, które są następstwem korzystania z urządzenia, które w chwili ujawnienia wady lub uszkodzenia nie znajdowało się w stanie pełnej sprawności lub posiadało uszkodzenia mechaniczne.
- Uprawniony z Gwarancji traci prawo do roszczeń wynikających z Gwarancji w przypadku nie zgłoszenia wady lub uszkodzenia w terminie 30 dni od daty ich powstania oraz w przypadku samodzielnych prób wykonania naprawy i/lub zastosowania nieoryginalnych części zamiennych.
- Uprawniony z Gwarancji skontaktuje się z Gwarantem wysyłając na adres mailowy ariesfrost@ariespower.pl formularz zgłoszenia naprawy. Gwarant w porozumieniu z Uprawnionym z Gwarancji zleci odbiór urządzenia. Urządzenie musi zostać prawidłowo zabezpieczone na czas transportu przez Uprawnionego z Gwarancji (zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania lub zastosowanie opakowania zapewniającego równoważny stopień ochrony – styropian / karton). Gwarant nie będzie odbierał przesyłek nadanych za pobraniem.
- W przypadku zakwalifikowania przez Gwaranta urządzenia do Naprawy gwarancyjnej, Gwarant – według swojego wyboru ‐ może nieodpłatnie naprawić urządzenie lub jego części obarczone wadą. Uprawnienia z tytułu Gwarancji nie obejmują uprawnienia do zwrotu zapłaconej ceny (ani w całości, ani w jakiejkolwiek części), do wymiany urządzenia na nowe oraz do zapewnienia przez Gwaranta innych usług poza wyraźnie i jednoznacznie określonymi w niniejszych Warunkach Gwarancji. W żadnym przypadku uprawnienia z tytułu Gwarancji nie obejmują dostarczenia Uprawnionemu z Gwarancji urządzenia nowego, wolnego od wad.
- Do wadliwego urządzenia Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest dołączyć poprawnie wypełniony, datowany i podpisany formularz zgłoszenia oraz kopię dowodu zakupu.
- Podstawą skorzystania z uprawnień z Gwarancji jest przedłożenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT).
- Gwarant zapewnia, że Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia urządzenia do Aries Power. W szczególnych, nietypowych i/lub odbiegających od standardów serwisowych przypadkach, 30‐dniowy termin naprawy może ulec wydłużeniu o czas konieczny do wykonania naprawy. Gwarant poinformuje Uprawnionego z Gwarancji w terminie 30 dni od dostarczenia urządzenia do Aries Power o wydłużeniu terminu Naprawy gwarancyjnej i wskaże nowy termin Naprawy. W takiej sytuacji Strony są związane nowym terminem podanym przez Gwaranta.
- Gwarancja, której udziela Gwarant nie obejmuje odpowiedzialności Gwaranta za szkody na majątku lub osobie, których doznał lub, za które jest odpowiedzialny Uprawniony z Gwarancji, a będące skutkiem wad urządzenia stwierdzonych w okresie Gwarancji. W celu uchylenia wątpliwości postanawia się, że uprawnienia gwarancyjne Uprawnionego z Gwarancji nie obejmują w żadnym przypadku uprawnienia do domagania się zwrotu kosztów poniesionych przez Uprawnionego z Gwarancji wynikłych w skutek wady urządzenia lub Naprawy gwarancyjnej, w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty, które Uprawniony z Gwarancji poniósł z tych przyczyn oraz za korzyści, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono.
- Prawa i obowiązki stron wynikające z niniejszej gwarancji reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w Warunkach Gwarancji. Żadne informacje, czy też dane przedstawione w folderach, katalogach lub innego rodzaju dokumentach marketingowych nie stanowią podstawy do formułowania jakichkolwiek żądań związanych z Gwarancją udzieloną przez Gwaranta.
- Gwarancja udzielana na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, o ile uprawnienia z tytułu rękojmi nie zostały wyłączone w umowie sprzedaży lub w jakiejkolwiek innej umowie dotyczącej urządzenia, zawartej pomiędzy Gwarantem, a Kupującym lub pomiędzy Gwarantem, a innym podmiotem, nabywającym urządzenie w celu oddania osobie trzeciej do korzystania na podstawie stosunku prawnego (np. umowy leasingu, najmu, dzierżawy).